Corona maatregelen

14 januari 2022

Het was al uitgelekt, maar nu is het officieel. We kunnen weer open!

Het volledige lesrooster gaat van start. Niet alleen de jeugd, maar ook volwassenen kunnen weer trainen.

Spelregels:

• Was thuis de handen of desinfecteer bij binnenkomst.
  • Publiek is nog steeds niet welkom bij de lessen (uitzondering als er een medische noodzaak is).
  • Omkleden voor oudere jeugd en volwassenen is mogelijk, we willen de jongere deelnemers vragen om in pak naar de les te blijven komen.
  • Tussen de groepen door houden we 10 minuten overgangstijd aan (net zoals voor de kerstvakantie), we verkleinen zo de kans op contact.
  • Voor alle deelnemers van 18 jaar en ouder geldt dat zij een Corona toegangsbewijs moeten tonen, zonder toegangsbewijs kun je niet deelnemen.
  • Ook houden we aan dat bij klachten deelname niet mogelijk is, zelfs als er sprake is van een negatieve testuitslag. Pas na de verplichte quarantaine tijd kan iemand weer deelnemen. Voor de kerstvakantie zagen we dat jonge deelnemers soms met klachten (hoesten, loopneus) alsnog naar de les kwamen, we willen jullie echt vragen dit niet te doen. Zoals gepresenteerd tijdens de Persconferentie gaat Omicron snel door de samenleving. We willen voorkomen dat we de deuren weer moeten sluiten omdat docenten ziek zijn of in quarantaine moeten.

We hopen dat jullie begrip hebben voor deze 'spelregels' en kunnen niet wachten om jullie weer te begroeten!

Namens alle docenten

Vriendelijke groet,