Doe mee met de Dag van de Sport!

Stichting Ontwikkel je zo doet zaterdag 21 augustus mee met de Dag van de Sport Beverwijk.

Wat is de Dag van de Sport?
Ken jij dat? Eigenlijk wil jij ook wel een sport beoefenen en meer bewegen. Maar welke sport of activiteit past nou bij jou? Sport of beweeg je liever individueel of hou je juist van sporten in groepsverband? Ben je iemand die ‘balgevoel’ heeft of toch liever met cardio of krachtsport bezig is? Zoek je een combinatie van lichaam en geest of wil je liever fysiek tot het uiterste gaan?

Op zaterdag 21 augustus zetten meer dan 30 sportaanbieders hun deuren open en kan iedereen de hele dag de sporten ervaren in Beverwijk en Wijk aan Zee!

Wat gaan we doen?

Tussen 10.00-16.00uur kun je bij ons GRATIS proeflessen volgen. Het rooster kun je vanaf 9 augustus raadplegen op deze pagina.

Jeugd hoeft zich niet aan te melden voor de proeflessen, van volwassenen horen we graag of ze deelnemen via deze link.  Voor het meedoen is makkelijk zittende (sport)kleding voldoende.  Afhankelijk van de dan geldende corona maatregelen kan publiek aanwezig zijn bij de lessen. Gelukkig is onze gevel van glas, vanaf buiten kan dus altijd meegekeken worden.

Vond je de proefles leuk, dan kun je je via onze site opgeven voor de 'Start van het nieuwe seizoen' actie. De actie houdt in dat je een heel sportjaar(23 augustus 2021 t/m 15 juli 2022) mee kan doen voor 150euro! LET OP! De actie geldt t/m 31 augustus 2021! Lukt het niet om de 21e langs te komen, dan kun je in de week van 23 augustus je proefles volgen.

* Wil je onze reguliere tarieven weten? Klik dan hier

Hopelijk hebben jullie net als wij ook heel veel zin om weer samen te sporten en iedereen in Beverwijk/Wijk aan Zee te laten zien hoe leuk sporten is. Vertel jouw vriend(in)/broer/zus/neefje/nichtje/buurman/buurvrouw over deze dag. En nodig hen uit om ook lekker de sport te ervaren waar ze interesse in hebben.

Meer informatie over de Dag van de Sport en alle deelnemende sportaanbieders?
Ga naar de website www.dagvandesport.nl.