Buitentrainingen Judo en Jeugd Circuittraining v.a. 10 maart

Eindelijk kunnen we weer aan de slag. Met toestemming van de gemeente mogen jeugdtrainingen plaats vinden in de publieke ruimte. Voor jongeren/jong volwassenen 18-26 jaar blijft gelden dat er alleen gesport mag worden bij een buitensportaccommodatie. Omdat we met deze leeftijdsgroep de richtlijnen voor volwassenen volgen (1,5m afstand, groepjes van 4) kunnen we ook terecht bij de K. Smithstraat.

Locatie: Grasveld Kingsford Smithstraat 108 in Beverwijk.

Bij deze locaties is voldoende parkeergelegenheid en kunnen de fietsen ook makkelijk gestald worden.

Onderstaand rooster bevat niet alle lesuren. De deelnemers van het eerste lesuur op maandag zijn welkom op woensdagmiddag of zaterdagochtend.

Ook is de tijd van de circuittraining is aangepast. Dit, omdat we zolang we buiten trainen twee trainingen achter elkaar kunnen draaien.

LET OP! De algemene richtlijnen blijven van kracht:

• Bij klachten kun je niet deelnemen
  • Ouders en andere belangstellenden kunnen niet blijven kijken

Benodigdheden:

• Zorg dat je warm aangekleed bent en neem je judojasje en band mee. We beschikken helaas niet over een judomat, dus de lessen zullen veelal op het gras plaats vinden. Toch willen we ook proberen zoveel mogelijk judo oefeningen erin te verwerken.