Hoe kun je je aanmelden?

Klik hier voor het formulier. Vul het formulier in, in het geval van kinderen onder de 18 jaar door een ouder of voogd.

Door middel van het invullen en versturen van het formulier gaat u akkoord met de voorwaarden.

• Aanmeldingen worden verwerkt per de eerste van een maand
  • Je kan maandelijks doorgeven dat je niet langer wilt deelnemen aan ons reguliere aanbod, gebruik hiervoor het wijzigingen formulier (klik hier)
  • Wijziging doorgeven (bijv. ander rekeningnummer of adres), klik dan hier

Betaling
Het rekeningnummer van de stichting is NL38ABNA0839321961 (tenaamstelling Stichting Ontwikkel je zo). De bijdragen worden maandelijks geïncasseerd van de opgegeven rekening. Wij maken gebruik van ClubCollect.

Klopt de afschrijving niet? Dan kunt u via uw eigen bank het bedrag terugboeken.

Privacy

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. De AVG versterkt de positie van de betrokkenen (de mensen van wie gegevens worden verwerkt). Zij krijgen sterkere privacy rechten. Organisaties die persoonsgegevens verwerken – en daar vallen wij ook onder- krijgen meer verplichtingen. De volgende privacy afspraken zijn van kracht.

1. Via het aanmeldformulier vragen wij naar persoonsgegevens die relevant zijn voor een overzichtelijk deelnemersbestand.
  2. Bankgegevens zijn inzichtelijk voor Valery Buitenhuis.
  3. Persoonsgegevens (voor- en achternaam, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres) zijn inzichtelijk voor alle docenten. Deze gegevens kunnen gebruikt worden voor uitnodigingen of bijzondere informatie (uitval wegens onvoorziene omstandigheden).
  4. Verzoeken voor wijzigingen en opzeggingen geeft u door via het daarvoor bestemde formulier. Dit formulier wordt in behandeling genomen door Valery Buitenhuis. Hierbij dient u rekening te houden met een reactie tijd van max. 10 werkdagen.
  5. Na opzegging worden uw gegevens tot het einde van het boekjaar (loopt van januari t/m december) bewaard.