Zomerkampioenschap 2022

Het zomerkampioenschap Judo vindt plaats op zondag 3 juli en is toegankelijk voor alle jeugdleden die deelnemen aan onze lessen. Inschrijven verloopt via onderstaand formulier.

Bij het toernooi delen we de judoka's in poules in en iedereen gaat naar huis met een mooie prijs! We kijken hierbij naar leeftijd, kleur band en niveau. We proberen de poules zo leuk mogelijk te maken. Mocht het zo zijn dat we voor 1 of meerdere kinderen geen poule hebben, dan laten we het weten. We hopen natuurlijk dat we iedereen in kunnen delen.

Zijn er bijzondere omstandigheden waar we rekening mee kunnen houden, vermeld dit dan. We doen ons uiterste best om het tijdschema zo te maken, dat iedereen kan deelnemen. Ongeveer een week van te voren wordt het definitieve tijdschema gedeeld via de mail.

Uiterste inschrijfdatum: woensdag 22 juni.

LET OP! Na deze datum kunnen we inschrijvingen niet meer verwerken. Dit, omdat we op tijd de prijzen moeten bestellen.

Bijdrage: 6,50euro per deelnemer. De bijdrage wordt afgeschreven van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

Inschrijfformulier

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.